Versnel je workflow als fotograaf

Ga van start met een succesvol fotografie bedrijf…

Twee jaar geleden startte ik mijn eigen fotografie bedrijf. Vol enthousiasme ging ik aan de slag. Al snel ontdekte ik dat mijn bedrijf runnen niet alleen fotograferen inhield, maar veel meer dan dat… Als fotograaf moet je namelijk zoveel meer skills hebben dan enkel je camera bedienen, bij een shoot komt zoveel meer aan te pas. Ik wist écht niet hoe ik dit moest aanpakken.

Daarom ging ik aan de slag en ging ik op zoek naar een methode om structuur, efficiëntie en workflow in mijn bedrijf te implementeren. Want ik wilde groeien als fotograaf, maar ook als ondernemer en daarom moest ik zelfzekerder worden, geld durven vragen aan mijn klanten en programma’s ontdekken die me konden helpen in mijn fotografie bedrijf.

Is dit herkenbaar?

✓ Je besteedt veel tijd in andere zaken dan het shooten zelf.

✓ Je verliest jezelf in het heen en weer mailen met klanten en brengt steeds uren door in Lightroom.

✓ Je wil je fotografie bedrijf naar een volgend level brengen en je hebt echt nood aan structuur en efficiëntie.

✓ Je gaat op het internet op zoek naar manieren om je workflow te versnellen, maar je komt er zelf niet uit.

Schrijf je in op de wachtlijst.

Elk kwartaal gaat het traject met een nieuwe groep van start. Schrijf je in op de wachtlijst en word als eerste op de hoogte gesteld om deel te kunnen nemen aan het traject!

Liefs, Tessy.

Plaats commentaar

Laat een reactie achter